خرید اینترنتی

خرید لاک لب سی ای – CE Lip lacquer

لاک لب CE اصل

خرید لاک لب CE اصل ، لاک لب سی ای ویتامینه و حاوی مواد درخشان کننده ساخت کشور تایلند ، دارای مجوز از وازت بهداشت و دارای هولوگرام شبنم از وزارت صنعت معدن و تجارت ایران می باشد.
لاک لب CE اصل
آیا می خواهید بدون صرف هزینه های گزاف لب هایی پرحجم و زیبا داشته باشید؟

لاک لب سی ای اصل با بهترین کیفیت و عرضه شده در رنگ غلیظ و براق صورتی


چرا اکثر خانم ها توجه ویژه ای به لب هایشان دارند؟

در ملاقات هر فردی اولین نگاه فرد مقابل به سمت چهره کشیده می شود و مهم ترین بخش صورت که به آن تمرکز می شود لب هاست ، داشتن لب هایی زیبا شادابی و جذابیت صورت شما را تکمیل خواهد کرد ، البته لب هایی که با لوازم آرایشی با کیفیت ، درجه۱ و بی ضرر برای بدن آرایش شده باشند.


توجه نمایید:

به دلیل وجود محصولاتی با نام مشابه که بعضا دارای قیمت های پایین تر نیز می باشند باید ذکر شود نمونه ی معرفی شده در میزبان شاپ تنها مدل اورجینال و اصلی از لاک لب CE می باشد که دارای مجوز سلامت لوازم آرایشی به شماره ۱۴۳۹۲۲۷۰۶۶۹۰۵ از وزارت بهداشت و همچنین هولوگرام شبنم (تایید بازرگانی) می باشد.

ویژگی های لاک لب CE:
این محصول را در رده ی کالاهای با کیفیت و درجه۱ قرار می دهد ، لاک سی ای هیچ گونه عارضه ای برای لب ندارد و یک محصول ویتامینه می باشد ، ویتامین های موثری که ساختار بافت لب را حفظ کرده و سلول های روی آن را نوسازی می کنند ، من جمله ویتامین بسیار مفید E که بسیار برای لب مفید است و در فصول سرد از ترکیدگی لب ها نیز جلوگیری می کند ، استفاده از ویتامین های مفید در این لاک لب ها را یکدست و صاف می کند و با زیرسازی مناسب باعث می شود مواد براق و درخشنده ی موجود در لب با بهترین کیفیت و به صورت یکدست روی لب ها پخش شوند.

ترکیبات موجود در لاک لب CE باعث افزایش حجم لب خواهند شد ، به صورتی که پس از استفاده از آن تاثیرش را مشاهده خواهید نمود ، همچنین این ترکیبات موجود در این محصول سلول های رنگدانه لب را تحریک کرده و مستقیما و از راه زیستی باعث پررنگ تر شدن رنگ لب ها می شود.

لاک لب سی ای لب هایی یکدست زیبا و براق را به شما هدیه می کند ، لب هایی که گویی به صورت ۳ بعدی آرایش شده اند ، مسلما پس از استفاده از لاک و مشاهده خود در آینه این پدیده را مشاهده خواهید کرد ، در واقع به این نوع لاک ها ، به دلیل خاصیت براق کنندگی ویژه ای که دارد لاک ۳ بعدی نیز می گویند ، وقتی از لاک لب CE استفاده می کنید بدون آن که نگران باشید مایع لاک روی لب کشیده شود و یا چسبیده شود می توانید از رژ لب روی آن استفاده کنید.


خلاصه ویژگی های لاک لب CE :

– ثبات و پایداری بالای رنگ لاک روی لب
– ویتامینه و ساخته شده از مواد مفید برای سلامتی و زیبایی لب
– حاوی ترکیبات مرطوب کننده برای حفظ شادابی ها و از بین بردن خشکی روی لب
– افزایش محسوس حجم لب ها و مشخص شدن خط لب
– درخشندگی و براق شدن لب ها به همراه حالت زیبای ۳ بعدی لب ها
– لاک لب CE فعلا در رنگ صورتی بسیار گیرا و زیبا ارائه می شود